Sjukt trött

Efter ca 12 timmar vid skyttet (fast 1½ timme hemma vid 17.30 också) så är jag sjukt trött.

Men en rolig dag har det varit! Men jag är lite besviken - ingen allsvensk fotbollsstjärna dök upp. Det var Marcus Ekenberg, David Löfquist och eventuellt någon till som skulle komma men nej, ingen visade upp sig. Det var otroligt synd och jag har ingen aning om varför de inte dök upp.
Föresläsningen var mycket intressant. Tror faktiskt att jag lärde mig någonting av det. Kan använda den nyttiga informationen på skyttetävlingen som ska skjutas om ca 10 timmar. Alltså ska jag upp om 7 timmar, tjoho.
Kvällen var lyckad! Vildsvin, potatissallad och tårta på det med en underbar skytteförening som sällskap, wonderful! Fast jag var ganska seg och trött så efter ett tag blev det lite långtråkigt.
Bestämt är det nu också vad jag ska göra på nationaldagen. Det blir upp antagligen väldigt tidigt sen blir det bilfärd med Johan till Älmhult och sedan en längre bilfärd med Johan, Roger och Camilla upp till Jönköping för skyttetävling. Jag uppskattar att det tar ungefär 4 timmar att åka bil upp till Jönköping, woho, jag längtar verkligen... Nej men det ska inte bli tråkigt, då skulle jag ju inte åkt med såklart. Men jag kommer säkert sova i bilen, hehe.
Lite bilder från familjedagen kommer kanske imorgon, vem vet.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0