Så här lagom dödstrött

Är det de 4 proven på 4 dagar nu som tröttat ut mig ordentligt? Eller är det att jag sitter framför datorn så länge och går upp kl 6 bara för att jag ska väcka någon? Jag tror på båda alternativen.
Men det skiter jag i, får väl bli trött men jag är minsann lite glad iallafall.
Jag är så duktig att jag nu två dagar i streck har tagit slut på mobilbatteriet. Förstår inte hur jag lyckas när det är 100% på morgonen, har aldrig tagit slut på det, brukar vara nere på 75%... Fast jag har ju blivit en sån där sitta-och-prata-i-telefon-via-Skype-nörd så det är det som tar batteriet antar jag. Hehehe, härligt ändå. Allt för rösten♥
Fick tillbaka mitterminsprovet i matte redan idag, fick bara VG... Jag blev faktiskt besviken om jag ska vara ärlig. Har gjort ett engelskaprov idag också och tror jag rätt blir det första provet på hela 8:an (och kanske 7:an) som jag inte har MVG på. Hade helt enkelt inte koncentration eller ork till att plugga, det finns ju så mycket annat att tänka på.
Snart så blundar jag och då tror jag att jag somnar... Längesen jag var så här trött.

Efter skolan har jag varit i Karlshamn och kollat efter kläder till konfirmationen nästa vecka. Och jajamensan, jag hittade en fin, kort, axelbandslös, vit klänning! Den är faktiskt ganska söt och tillsammans med en jeansjacka blir den lite tuff. Hoppas bara inte det är kallt nästa vecka på lördagen, då kommer jag frysa ihjäl... Annars köptes också en vit BH och en konfirmationspresent till Evelina! Hon vet nog inte om att jag hade tänkt att köpa något men men, hon kanske blir överraskad då om hon inte läser detta innan hennes konfirmation som är på lördag!
Nej, dags att kolla annat nu. Ajöss till sjöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0