Presenter och annat

Från mamma, pappa och bror.
Korshalsband, även mitt dophjärta är på halsbandet nu.
Från mostrar med familjer.
En ängel, ett halsband och ett par öronhängen.
Från faster med familj.
200 kr.
Från farbror med familj.
400 kr.
Från grannarna.
Presentkort på 200 kr på Smycka.
Från Lena, pappas nästkusin. Träffar typ aldrig henne, senast var väl i Malmö i November när vi var på fotboll. Nej förresten, sågs snabbt senaste hemmamatchen för Mjällby... Äsch skitsamma. Visste inte ens att hon visste att jag skulle konfirmeras så var en glad överraskning att jag fick ett kort skickat av henne!
Från Evelina fick jag en film, Dream Girls, och en påse kinapuffar, wiie! Har dock ingen foto på det... Men ändå, mums!
Från farmor.
Thomas Sabo armband och 1500 kr.
Från mormor och morfar.
Ett objektiv till kameran, 70-300 mm.
Och så blommor från lite var och en!
Fick ju såklart en bibel från kyrkan också. En dag kommer jag läsa ut den, en dag...
Bild från konfirmationen. Gud vad jag ser sur ut... Tro mig, jag var inte sur! Skit på mitt hår också. Apa.
Här såg jag lite glad ut iallafall, dock som ett mongo... Och mycket vind i håret.
Och här var maten vi hade! Muuuums I say.
Ja, konfirmerad är jag. Jag har bekräftat min kristna tro. Det känns bra, mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0