Pigg eller helt enkelt övertrött?

Sov inte alls många timmar inatt och steg upp kl halv 8 och ändå var jag pigg vid skyttetävlingen! Stod och stampade, hoppade, fnissade. Jag vet - jag är helt galen. Galen och antagligen inte pigg utan övertrött.
Skyttet gick sådär. Första 10 skotten var jag fullt koncentrerad och siktade nooooga. Det resulterade i massa 9:or. De sista 10 valde jag att göra på mitt sätt - skjuta snabbt, avslappnat och sikta väldigt mjukt och inte fullt så noga kanske. Det resulterade i massa 10:or. Alltså - att skjuta alldeles för snabbt och avslappnat är precis min stil och ingen kan ta det ifrån mig.
Min lilla kostymnisse har stuckit iväg på ett möte. Jag saknar redan ihjäl mig efter honom, håller tummarna för honom också! Ni ska veta det att den här helgen har varit helt underbar. Fantastiskt känns det.

När vi åkte hem från skyttetävlingen så började helt plötsligt telefonen ringa. Jag undrade vem det kunde vara. Och jag fick minst sagt en chock när jag såg det! Jag svarade och rösten från världens bästa kom i örat på mig. Det var visst någon som saknade mig, eller? Hehehe. Mamma blev också chockad, fast det är inte så konstigt hahahaha! Har blivit lite utfrågad om det här jaa... Haha nej skojar bara. Bara lite frågor.

Ja, galen. Galen ska man vara, det finns inga måsten. Jahaaaa. Hihi. Nu publicerar jag detta inlägget innan jag kommer skriva något mer sjukt. Jag skäms redan över inlägget men skit samma! Är man lite så där lycklig en helg som denna så är man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0