Om skolan tar all min energi?

Svar - ja.

Det är otroligt tröttsamt i skolan just nu, hela huvudet är trött av stresshuvudvärken och jag orkar knappt koncentrera mig. Ändå presterar jag bra på läxförhören jag haft och har precis fått en fördjupningsbok till matten igen, man får ju det om man blir klar med kapitlet snabbt (och dessutom haft rätt på det). Och nu ligger jag fantastiskt nog och pluggar. Har ändå ingen lust till att sova just nu, somnade så fort jag slutat prata på skype, jag bara däckade till musiken ifrån datorn. Sen sov jag väl i kanske... 3-4 timmar. Skönt faktiskt.

Inget speciellt på tv eller någonting känner jag, kanske startar en film då någon verkar ha problem med sin telefon. Förresten, ni har aldrig lyssnat på tanten som pratar när en norsk inte kan svara i telefonen? Det låter skitkul, jag lovar! Tanten låter så glad jämfört med den tråkiga i den svenska telefonen. Norskar är kanske gladare...?

Det kan inte jag svara på.

Nej en film som sagt. Får se om jag har någon på datorn, tvn är för långt bort just nu (3 meter).
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0