Okej, nu är jag faktiskt sjuk

Halsen är värre, jag har ont i bihålorna, snörvlar och blir ibland täppt i näsan. Jag är absolut jätteförkyld.

Och mitt i allt detta så känner man ibland fästingar som kryper på kroppen trots att man har duschat efter att ha varit i skogen och så, fy fabian vad jobbigt det är!
En spräckt blåsa på en av tårna och helt förstörda fötter efter att ha haft högklackat bara lite grann idag när vi skulle ut och äta på restaurang, Salvatores förresten var det vi åt på. Inga höga klackar men ändå fick jag så förbannat ont av dem. Det hela slutade med att när vi gick till bilen som var långt borta så gick jag barfota igenom "centrum" upp till Hjortakroken i Sölvesborg. Detta resulterade i väldigt smutsiga fötter. När jag kom hem satt jag ute på gräset och helt plötsligt känner jag något slibbigt under foten, en mask. Uuuh...
Skyttet gick som Johan sa när han såg mitt resultat, värdelöst. Nej men... 191 iallafall. Koncentrationen är inte på topp.

Ska försöka sova bort förkylningen eller något, kommer inte att funka men ändå. Egentligen skulle det varit skönast och bäst att inte vara i skolan imorgon men jag har ett prov i SoS som är viktigt. Som påminner mig att jag borde plugga lite snabbt på det nu.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0