Mmmm... Gifflar.

Mmmm... Torra, äckliga smaklösa gifflar. YES, NU KOM JAG TILL OSTFYLLNINGEN! Genast blev allt mycket bättre. Har man inte ätit lunch så har man inte.
Hellu på er förresten. Här ligger jag alldeles torr i halsen, trött i huvudet, sur på det dåliga vädret (snöregn och kallt), ledsen men samtidigt glad förstås. Om ni bara visste... Skolan idag var verkligen... Skit. Gick till en dator och loggade in så fort jag hade möjligheten bara för att kunna snacka med någon som alltid var inne, tack och lov för det. Urjobbiga 9:or idag som försöker kastar blöta papper på en från sitt klassrum för att sedan knacka på fönstret till ens klassrum lektionen efteråt. Verkligen moget.

Fick reda på mitt mattteprovsresultat idag! Fick 39/40, alltså MVG! Blev faktiskt ganska stolt, var längesen jag fick MVG på ett matteprov nu, har bara varit precis 2 eller 3 poäng under. Men nu så! Imorgon är det mitterminsprov i matte, på den enda dagen då vi inte har matte. Så det blir matte hela veckan, tur att det inte är ett så tråkigt ämne iallafall. Sen har vi so-prov imorgon också, Bente sa att om jag gjorde mig bra ifrån på det så har jag chans på VG, goodie!
Skytte om 40 minuter... I detta skitvädret!? Argh.

Jaa, här sitter man och längtar minsann.
Jahaaa, jaa, mmm, tsss. Sitter och funderar på hur många gånger dessa ord har sagts de senaste dagarna.

Nej, utloggning härifrån och så skrivandet av Norrköping-MAIF kommer väl någon gång men förstå att jag inte var koncentrerad under den matchen så det kommer inte vara mycket skrivet.
Ciao.

Kommentarer
Postat av: Evelina;)

2011-05-03 @ 17:57:59
Postat av: Evelina;)

Tjena gumman!;) Hur gå det med ringen?? ;) syns imorn!

2011-05-03 @ 17:58:49
URL: http://dimle.blogspot.com
Postat av: thomas ;=)

det går bra med den ^^

Postat av: lovisa

Hej allt bra denna onsdag?:)Just nu har jag en supertävling där du kan vinna en valfri vara från www.brandsinfashion.com! du kan hitta; badmode, jackor,skor,smycken,väskor,plånböcker mm. av märken som chanel,dior,ed hardy och många fler!

vill du delta?

klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment

2011-05-04 @ 11:00:50
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Maja

Om jag ändå var sådär bra på matte=)

2011-05-04 @ 11:35:37
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: thomas ;=)

evelina:) ringen er på veg til dej.

passa godt på den. och inte mist den. för den e inte din


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0