Min snea fot är helt normal

Shuu. Sitter i soffan och kollar på Family Guy, har väldigt tråkigt.
Idag har inte hänt något direkt... Super. Var på sjukhuset imorse, hos ortopeden. Jag tycker verkligen inte om sjukhus, satt och var livrädd medans pappa retade mig, argh. Fick en finsk läkare eller något, han pratade väldigt kort och snabbt, knappt så man förstod. Men tydligen är min väldigt snea fot helt normal. Tydligen inbillar jag mig att den blev sne efter skadan för ett år sedan. Tydligen har jag ont ibland för att jag försöker rätta till den själv. Och så kommer jag med sanningen - den blev sne efter skadan (kan ha blivit mer sne då jag tror att jag belaster högra benet mer än det vänstra) och jag har inte försökt rätta till den själv så det är inte därför jag har ont. Men visst - han är experten, inte jag.
Frukost på sjukhuset åt jag, räkmacka och cola, muuuuums!
Kom till skolan när halva slöjden var kvar, var tvungen att hinna till slöjden, måste bli klar med jeansvästen innan terminen är slut annars får jag inget betyg i slöjd...
Var hos kuratorn när vi hade bild också, ska träffa henne snart igen.

Inte mycket mer att säga. Nu ska det kollas på Scrubs!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0