Lilla kisen min

Ja, som ni kanske har läst inlägget nedan så har min katt dött. Imorse hade mamma hittat henne, överkörd. Det är faktiskt lite konstigt, Amanda har nästan aldrig gått ut på vägen, hon var bara inomhus eller lite ute i trädgården. Hon var ganska lat, rörde sig inte mer än när det var en solkatt framme från någons klocka. Då blev det allt fart i henne! De första 2 åren i hennes liv så levde hon inte här. Men när hon var 2 år så fick hon komma hit istället, 2 år innan jag föddes. Hon hade haft det dåligt så de första 2 veckorna la hon bara och gömde sig bakom soffan tills en dag då pappa fick en solkatt på sin klocka, haha. Älskade lilla kisen♥ I hela mitt liv har hon funnits här och det var dags för henne att dö, hon var sjuk, det visste vi. Men att hon skulle bli överkörd, det var oförväntat.
Vidare i livet... Dagen har varit ganska hyfsad. Snart klar med jeansvästen på slöjden och det är bara en lektion kvar så det blir jobba, jobba, jobba på nästa lektion! På musiken ska jag spela gitarr, det går så där superdåligt. Jag är verkligen dålig på gitarr, önskar att jag var bra. Får överleva.
Huvudvärken, den bankar på.
Ikväll är det minsann fotboll! Test av teleobjektivet och Musses sista hemmamatch! Vi kommer sakna dig♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0