Kramp

Kramp i någon sorts muskel, känns inte något vidare skönt. En muskel vid bröstet/revbenen ungefär, får kramp varje gång jag gör någon för snabb rörelse eller andas för tungt. Trycker jag gör det skitont. Har haft det här i några timmar nu, fick något otroligt kramp precis efter att jag hade skjutit klart, det stack i hela bröstet på mig. Nu börjar det dock sakta men säkert gå över, skönt ska ni veta. Detta brukar hända mig lite då och då och jag hatar det verkligen, kramp gör så djävulskt ont när det bara sticker till.
Försöker ignorera krampen och gå vidare istället...

Snart bär det av till farmor, ska käkas lite middag där antar jag. Det är ju morsdag idag så pappa ska väl gratulera henne. Jag själv kanske direkt går till soffan och somnar, känns bäst så nästan, är trött, jobbig vecka och en kul men lång dag igår. Sen är nog blodsockret ganska lågt också, hmm...
Nej, ska fråga när vi ska dra, är trött på att vänta och är otroligt rastlös. Kan inte någon ringa och prata med mig iallafall, jag känner mig så ensam? Buhu.
Every night in my dreams, I see you, I feel you... Snart verklighet hoppas jag♥

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0