Jahaaa...

Jag förstår inte varför jag sitter i sängen med datorn i knät just nu. Klockan är ju inte alls mycket. Och jag gick upp kl 6 och var klar halv 7, vad i...!? Det måste vara något personligt rekord. Det är 40 minuter tills bussen igår och jag har bara frukost kvar. Äsch, jag har grejer att göra under tiden.
Jag kan ju väcka den jag väckte kl 6 igen bara för att vara elak för han har somnat igen... Det kan bero på att vi är tysta för tillfället. VAAAAAAAAAAAAAKNA!!!!!!!!!!!!!

Idag är det engelskaprov, fy bubblan vad mycket prov det har blivit denna veckan, är inne på det 4:e nu. Men jag hoppas och tror att jag kan det iallafall, det är komma ihåg man måste göra.

Ett enkelt "Böö" räckte för att väcka kostymnissen.

Annars idag händer väl inget direkt speciellt. Tänkte ju träna boxning idag men Evelina kan nog inte så får skippa det, kanske tar träningen imorgon istället om jag hinner, det är mycket som ska göras imorgon. Ska leta upp en klänning till konfirmationen bla. En enkel vit, hur svårt ska det vara? Mycket svårt.

Nu återgår jag till annat.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0