Jag skojar, nej vänta, jag sköjer

Godkväll.

Precis kollat klart på sporten och blivit förbannad, fy fabian för fotbollshuliganerna! Det blir bara värre och värre. Det är inte bara AIK-Syrianska som blivit förstörd utan nu också Malmö-Helsingborg, så j*vla dumt och puckat!
Skytteträningen var inte lätt idag. Blåste på ganska bra ibland. Ett kasst resultat, lagom bra att det var månadstävling idag, verkligen lyckat av mig. Ibland går inte allt som en dans på rosor. Ett gevärsskyttekort fick man idag också, får väl visa det någon gång, det är ju så grymt häftigt! Haha jag skojar bara, nej vänta, jag sköjer. Jag säger alltid sköjer nuförtiden, hmm, undrar vad det kan bero på...?

Mycket snack på skyttet idag, mycket om familjedagen som ska vara nu på lördag! Mer info alldeles strax med dåliga foton.
Dags att duscha och slänga in ett inlägg om familjedagen, man får ju skriva lite mer nu när besökarna blir lite fler. Fortfarande är antalet minimalt men ändå, det stiger lite grann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0