Jag är Lisebergsfärgad

Sitter här i rosa pyjamasbyxor och grön kofta i lite lagom ljusa färger vilket gör så att jag är Lisebergsfärgad. Någon som förstår mig?
Precis tagit en lång dusch. Varmvattnet tar tyvärr slut snabbt så stod ju nästan och frös till slut. Inte roligt särskilt med tanke på hur kallt det var på skyttet idag, stod och skakade på slutet. Men några sms värmde upp. Har fått en uppgift med att sätta upp en affisch på skolan om Familjedagen som ska vara i skytteföreningen, alla är såklart varmt välkomna!
Berättar mer om Familjedagen någon annan dag.

Nu ska här ätas lite, bara för att jag är speciell och vägrar äta bruna bönor (hur kan man!?) så går jag ner och gör det jag brukar göra när ingen man kan ätas för min del. Spaghetti. Yesbox, spaghetti och bacon blir det. Äter det ganska ofta faktiskt men tröttnar typ aldrig på det. Det är ju supergott!

Japp, i väntan på kostymnissen käkar jag god mat, lagad av lilla mig.
Ciao.

Förresten, skytteträningen gick bra idag. 192 och 193 som resultat. Att jag skjuter i ett rejält snabbt tempo uppmärksammades särskilt av Johan som la på banan bredvid mig idag. Han sa att det var omöjligt att undgå. Men men, jag skjuter på mitt sätt, när det går som bäst! Snabbt som attan i fälttempo.

Oj, House är det nu också, får kolla på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0