Jack Sparrow blandat med pizza

Utgör min eftermiddag och kväll. Har sett på Pirates Of The Carribean, On Stranger Tides, wonderful! Kapten Jack Sparrow♥ Finns ingen som kan vara som honom, ingen som kan spela honom som Johnny Depp. Filmen tyckte jag var bra men den första är nog bäst iallafall, man saknar ju Will Turner och Elizabeth Swann.
Pizza efter det, yummy.
Det har varit studiedag idag så har varit ledig. Kunde sova länge, skööönt! Tror jag behövde det. Men stresshuvudvärken sitter ännu kvar.
Ett inlägg om HBK-MAIF skulle ju skrivas för ett tag sen... Vet faktiskt inte om jag orkar, kollade knappt på matchen iallafall, var ju aningens upptagen med konfirmationskalas.
Finns allvarligt talat inte mycket mer att säga, det har i princip inte hänt någonting idag förutom bion och det då. En lugn dag helt enkelt.
Ibland vill jag faktiskt vara en pirat... Som kapten Jack Sparrow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0