Inte länge kvar nu

Snart sommarlov. Ska det bli det bästa sommarlovet någonsin? På ett sätt ser det ut som ett nej men jag ska minsann se till att det blir helt awesome! Förhoppningsvis blir det som jag vill, hihi.
En månad kvar. Sommarlov. Sen börjar det igen och då är det dags för 9:an. Då allt ska väljas, gymnasium och allt. Fy, vad jobbigt om jag ska vara ärlig, jag vet verkligen inte vad jag vill. Hur ska man veta? Jag är inte intresserad av något speciellt yrke, jag vill tjäna bra med pengar, det är väl det enda jag vet.
Allt för mycket sägs. Snart vet alla.

Dagen, en kort dag som tisdagar är men ändå så segt. På elevens val, hemkunskap, gjorde vi kokosmuffins, som kärleksmums fast som muffins. Ganska gott faktiskt men det är ändå något som inte är i min smak, jag vet inte vad.
Hur trött som helst, det regnar vilket gör mig ännu tröttare och ikväll är det skytte. Får väl försöka hålla minen uppe på något sätt.
Visste ni att vissa folk beskriver mig som modig, vis och känslig (eller hur man ska säga det)? Och att de säger att de är ovanligt för att vara i min ålder? Jag är stolt över det.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0