Imorgon kommer kändisar till skolan

Godkväll. Har precis duschat och ska snart gå ut i husvagnen och sova där då det åskar. Fast det åskar inte egentligen, det är mamma som säger det men allvarligt talat så gör det inte det. Åskan är påväg mot Karlshamn och har passerat Sölvesborg för längesedan. Så nej, ingen åska.
Imorgon har vi temadag i skolan! Förra terminen hade vi ju också en temadag, deckare, och då kom ju Laura Trenter och någon annan som jag inte kommer ihåg namnet på till skolan. Laura Trenter hade man ju hört talats om. Imorgon är det temat kärlek och då kommer Måns Gahrton och Johan Unenge på besök! De har man hört talats om mycket väl och läst böckerna de skrivit och illustraterat. Eva & Adam, har läst alla böcker utom den senaste (som ska vara den första) och alla serieböcker! Så de känner jag verkligen till, ska bli kul att de ska komma! Man ska ju välja olika grupper till temadagen och jag har valt gruppen som inriktar sig på foto. Så det blir att ta med sig kameran till skolan och så. Sen får vi se vad det blir av det!
Vasalunds IF-Mjällby AIF spelade Svenska Cupen idag. Vasalund spelar i Norrettan och Mjällby i Allsvenskan. Vasalund vann med 2-1. Man ska aldrig underskatta en motståndare! Så Svenska Cupen är redan över för Mjällbys del, absolut inte kul. Får nöja mig med att AIK åkte på pisk mot Åtvidaberg som vann med 3-0, mouhahaha!

Kom på en till rebus vi hade idag:
Mig+snäckskal+vinkel+toalett. Me+shell+angel+loo = Michelangelo

Nej, ska föna håret nu och så, börjar bli riktigt trött i ögonen. Jag längtar redan bort till mina drömmar som förhoppningsvis blir verklighet...
Puss.

Johan Unenge och Måns Gahrton.



Kommentarer
Postat av: FATMA | underhållning

Vad tycker du om dator halsbandet, hiss eller diss? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0