Holje marknad

Hemma från Holje marknad! Det var typ ingenting jätteintressant där... Köpte nästan en knallröd keps, tjoho! Fast nää, köpte en parfym faktiskt, billigt, 100 kr! Eller det är billigt va...?
En cola har jag också, tjiho! Marknadsgodis ångrar jag att jag köpte, mår illa och nougaten smakar skit. Fast ändå äter jag det höhö.
Sitter och lyssnar på det jag tycker är värsta sommarlåtarna, mest låtar från Tomas Ledin och Ted Gärdestad! Annars är det ju låtar som Sommarnatt, När Vi Gräver Guld I USA, Fantasi, Ta Mig Till Havet och sånt... Wonderful!
Denna parfymen köpte jag, luktar lite sommar, perfekt. Någon som vill komma hit och lukta...? *blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0