Hej (ingen fantasi till rubrik)

Här är jag, Evelina-som-inte-orkar-skriva-på-dagarna-då-hon-känner-sig-upptagen-med-att-prata.
Höhöhö. Nej men kostymnissen tvingar mig att uppdatera (argh) så då får jag väl göra det då. Hmm... Vad ska man säga? Jag har druckit cola idag. Jag hade en mycket underhållande idrottslektion då jag pratade i telefon i en halvtimme tills batteriet var nere på 7%. Jag har haft två prov, ett mitterminsprov i matte och ett läxförhör i religion. Jag tror att båda proven gick bra. Nu har jag precis ätit, pasta idag igen för jag äter minsann inte pyttipanna. Blää.
Kostymnissen ville att jag skulle skriva något om honom. Hej! Jag tycker om dig, hejdå!

Klar!
Klart slut, nu slår jag mig själv till en knut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0