Headern fixad nu!

Wow, för en gångs skull lyckas jag fixa någonting med bloggen!

Headern fixad, lite mindre nu, bra va?
Klockan är ganska mycket nu och jag är faktiskt grymt trött. Ska jag lägga mig för det? Hmm... Nej.
Fredag imorgon, verkligen superskönt! Sedan blir det en helg full av skytte. Nästa vecka är det 3 dagar i skolan och sedan blir det 5 dagar ledigt i rad, herregud så skönt måste jag säga!
Problem med svenskan, en powerpointpresentation ska vara färdig senast på måndag, bilder fattas och den som jag gör powerpointen tillsammans med pratar jag inte med. Lyckat va? Och nej - det är inte bara så enkelt att man kan gå fram och börja prata med personen, för många lögner och svek som plågat mig. Nej, jag kanske rentav får fixa bilderna själv.

Nu ska jag vänta... Och vänta... Och vänta lite till.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0