Har försökt fixa lite med designen

Det har dock inte gått så bra.

Jag kan ingenting om koder eller något sådant egentligen, det är ett under att det blivit ändrat i bakgrunden. Och dessutom har jag förstorat texten lite, den var ju så extremt liten. Ser ni inte skillnaderna så tryck F5 så uppdateras det.
Ska bara försöka fixa en header också, jag har ingen aning om hur man gör? Har försökt på alla möjliga sätt och vis men får inte dit bilden, det är extremt irriterande! Jag blir förbannad...
Förbannad är nog det minsta för att beskriva mig just nu. Nej, jag är inte förbannad kanske men ledsen. Otroligt ledsen, tårarna har börjat rinna nu. Tänk om det inte går... Om det går blir jag superlycklig, går det inte vet jag inte vad jag gör.
Vidare i livet.
Annars idag... 28/29 på ett geografiförhör! Har VG i geografi än så länge, känns superbra! Ska skriva om ett nordiskt land också, har valt Norge. Har gillat Norge ända sen jag var liten, älskar norska språket. Och nu när man ser bilder från naturen och allting, det ser superfint ut där!
Har precis avslutat ett långt och ledsamt samtal, därav tårarna. Snart kanske jag får ett samtal till, tydligen hade Evelina ringt när jag pratade i telefon och blivit förbannad för att jag inte svarade, hehehe... Upptagen!
Om hon inte ringer snart går jag och lägger mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Prova denna hemsidan: www.designadinblogg.se

Han beskriver exakt hur du ska göra för att få dit en header :) Hoppas det funkar :D

2011-05-26 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0