Goodmorning!

Och denna gången är det faktiskt morgon. Jahapp, vaknade för 2 timmar sen. Nu ligger jag och kollar och småler åt den person som jag ska väcka nu. Hmm, skrika eller väcka snällt? Tar nog faktiskt snällt.
Har hunnit duscha och fixa mig. Nu är det bara frukost kvar också sen drar jag på skyttetävling. Blir nog att köra om lite mer än 45 minuter kanske. Tiden har gått ganska fort denna morgon, inte så konstigt kanske, hehe.
Annars inte mycket mer att säga. Personen är väckt, snällt också. Fast man skulle kanske startat något irriterande ljud på mobilen...? Nää.
Nu får vi hoppas att det går bra på skyttetävlingen idag. We'll see.

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0