Godmorgon!

Är uppe med tuppen idag. Anledning har jag också såklart- skyttetävling. Annars skulle jag nog aldrig vara uppe så här tidigt, hehe.
Hela huvudet och kroppen är trött och seg, knoppen och kroppen ska hänga ihop hela tiden lärde jag ju mig på föreläsningen igår! Så när jag nu sitter här på min säng så åker ögonlocken neråt ibland så jag blundar och nästan slumrar till. Så får jag inte lov att göra, skärpning!

Nu ropar mamma på mig att jag ska äta. Hon får äran att följa med mig på skyttetävlingen som morsdagpresen, grattis mamma! Hehehe.
Om en halvtimme ska vi vara i Norje (drygt 5 km härifrån) och sedan ska vi åka bil med Johan och Cicci upp till Eringsboda där skyttetävlingen hålls. Vädret ser inte ut att bli det bästa tyvärr.
Ska försöka på mig några mentala grejer och se om det kanske hjälper i skyttet! Något grymt jobbigt jag har är stor nervositet, ska försöka få bort det med att andas med magen, rytmiskt, lugnt, långa djupa andetag... Precis så ska jag göra.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0