En perfekt morgon, nästan

Sova hyfsat länge och sedan prata i telefon med en speciell person i kanske en timme, wonderful. Kan bara bli bättre på... Ett sätt antagligen. Hihihi, snart så.
Jag tänker hoppa ner från Eiffeltornet om du sviker mig!

Sitter och lyssnar på Ted Gärdestads Eiffeltornet, riktigt bra! Nästa låt blir nog Sommarnatt!

Sooooooooooooommarnatt...

Annars har jag ju inte hunnit göra något idag, det ska nog inte göras något speciellt heller för den delen. Planera lite för mitt nya rum får jag väl lov att göra, är tydligen bråttom att bestämma vilken färg jag ska ha på väggarna... Eeh. Vad passar till gult och svart? Grått kanske men det är ju så tråkigt... Svartvitt kanske. Vi får se.
Jag vill ha en egen måneee...

Zzzzz... Ja, jag är trött.

Nej, upp från sängen och ut kanske? Soligt väder och varmt, bara en sak - det blåser kallt. Brr, nej, jag får väl ändå lov att gå ut lite!
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0