Det började med att flytta en tv-bänk...

... Och slutade med att flytta alla möbler på rummet förutom bokhyllan. Sängen, nattduksbordet, tv-bänken, sittkudden, sittpallen, keyboarden och stolen. Nu dönar musiken ut ur mina högtalare. Musiken kommer ifrån mobilen som jag gick och undrade vart den var i 20 minuter innan jag kom på att den var ur den musiken kom ifrån. Jag är aningens trött också. Det enda negativa är väl att sänglampan saknas nu då den sitter fast på andra sidan rummet. Akut nödlösning - den gamla skrivbordslampan.
Popular med Eric Saade spelas nu vilket påminner om Eurovision Song Contest igår, Sveriges bidrag med just låten Popular blev uppropad sist av alla! Japp, faktiskt var det lite smånervöst där i slutet, Europa hade varit galna om de röstat bort den låten! Men bara för att den ropades upp sist betyder det ju inte att den fick minst röster av de som gick vidare iallafall. Men Sverige är i final och det är gött!

Skolan idag var lugn. Efter lunchen skulle vi avsluta kärlekstemat med en film, Linas Kvällsbok. Har aldrig sett den men tyckte den var bra! Och Ivar var ju bara så söt! Hehehe. Och Danne var bara weird.
Vi Vill, Vi Kan, Vi Ska kommer nu ut ur högtalarna, käääärlek till de gulsvarta!

Annars händer inte mycket. Jo, skor till konfirmationen har skaffats! Vita, lite klack (kommer jag klara av att gå?)... Svårt att förklara hur skor ser ut, kanske visar någon gång! Konfirmation imorgon... Är helt stressad, huvudvärk tre veckor i sträck nu, verkligen gött... Idag har det bankat som in i på eftermiddagen. På grund av stress, huvudvärk, värk i låren och letande av skor så fick jag skippa boxningen idag. Men Evelina skippade den också, hon skulle vara någonstans kl 19 och träningen slutar 18.30 och det har även hänt att det har blivit övertid. Smart drag av oss båda tror jag trots lite träning de två senaste veckorna. Okej, vad säger jag, har varit på 3 boxningsträningar typ...
Viva La Vida.

Äsch, har tråkigt, drar in på Picnik och fixar någon bild.
Ciao.


Naaw...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0