Dags för familjedag!

Tänkte stiga upp i god tid idag, kl 8 ungefär och duscha och sånt. Steg jag upp kl 8? Nej. Steg jag upp kl 10 efter mycket tjat av mamma? Ja.
Yes, jag är morgontrött.

Nej men jag ska väl hinna bli klar i tid iallafall, bara duscha jag inte hinner, får sätta upp håret i en panikhästsvans istället kanske, höhö. Är man seg så är man.
Tror att det kommer bli riktigt kul på familjedagen på skyttet idag! Först är det ju själva familjedagen, sen är det föreläsning och på kvällen ska det ätas vildsvin med skytteföreningen om jag inte minns fel! Så jag blir upptagen hela dagen så jag skriver inte mer förrän ikväll. Ni får leva med det.

Nej, nu ska jag göra mig klar helt, annars blir det försent iallafall!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0