Dagens låt 22/5

Fantasi - Freestyle

Om jag vågar 
(a-ha, a-ha) 
Skulle jag gå fram till dig och fråga om du vill 
Men jag står här 
(a-ha aaa) 
Och ser alla andra som svärmar runt dig

Men i min Fantasi 
Rullar vi runt bland mjuka kuddar 
Fantasi 
Du bort mina bekymmer suddar 
Fantasi 
Du säger att du älskar mig 
Fantasi 
A-ha

Dina vänner 
(a-ha, aaa) 
Garva åt mig när jag försökte få fram 
Vad jag känner 
(a-ha, aaa) 
Men jag fick bara fram: 
eh..?

Men i min Fantasi 
Rullar vi runt bland mjuka kuddar 
Fantasi 
Du bort mina bekymmer suddar 
Fantasi 
Du säger att du älskar mig 
Fantasi 
A-ha

Fantasi 
Rullar vi runt bland mjuka kuddar 
Fantasi 
Du bort mina bekymmer suddar 
Fantasi 
Du säger att du älskar mig 
Fantasi 
Vill bara flyta bort i Fantasi 
Fantasi 
Fantasi 
Fantasi

Fantasi 
Rullar vi runt bland mjuka kuddar 
Fantasi 
Du bort mina bekymmer suddar 
Fantasi 
Rullar vi runt bland mjuka kuddar 
Fantasi....
http://grooveshark.com/s/Fantasi/3oXE0s?src=5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0