Benen är helt döda

Vandringen på 11,5 kilometer i hög värme avklarad! Benen är nu helt otroligt sega och jag är mycket trött. Vandringen i sig gick bra, gick med Nattis hela tiden och vi pratade och skrattade på som vanligt! Mycket skojigt. Annars hade jag väldigt ont i halsen hela tiden och snörvlade, jag är definitivt förkyld.
Mitt i vandringen så ropar helt plötsligt Nattis "Titta, där är ju din pappa!", och ja, där satt pappa och Molly på en sten. Molly helt galen som vanligt, min underbara lilla vovve♥
Efter att ha avklarat det mesta av vandringen så fick man äta hamburgare uppe vid Ryssbergsstugan, gott. Behövdes verkligen just då.
Efter vandringen så letade jag och pappa present till mamma, hon fyller ju år idag! Presentkort på Schack Matt blev det från mig och bror. Nu har vi käkat lite smörgåstårta, snart blir det nog glass eller något och ikväll ska vi ut och äta! Kan inte skriva vart utifall att hon skulle läsa detta. Bara för säkerthets skull.

Något trevligt och samtidigt lite otrevligt hände på vandringen också, jag och Nattis lyckades få några killar från vår klass och en annan klass bakom oss som tydligen var lite för varma. De klädde av sig antingen sin tröja, sina byxor eller både och. Så ja, de sprang runt där i skogen i kalsongerna. Det trevliga de höll på med var att helt plötsligt börjar en av dem spela gitarr och alla killarna sjunger i kör "Vi är pojkarna som busar med flickornas små musar, trumpeten känns så len mellan era ben. Om du drar ner min yxa ska du få se en yxa, en yxa som gör allt för att få lite ballt". Allsång på Ryssberget.

Nu ska jag vila lite, behöver vila både benen, halsen, ögonen, huvudet - ja, hela kroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0