Äntligen helg

Finally! Denna veckan har faktiskt gått ganska segt om man ser på vissa saker och riktigt snabbt om man ser på andra. Men nu är det äntligen helg! Soooova... Och så blev det inte så. Jag tänker minsann inte sova. Uppe hela natten, det har jag lust med, hihi. Och imorgon är det ju Evelinas konfirmation som jag ska kolla på kl 15 och efter det drar jag med på konfirmationsfesten hon ska ha, hoppas verkligen hon har frågat sina föräldrar, höhö.
Hmm... Det kanske händer något annat också imorgon. Hihihi. Håller tummarna på att den har kommit.

Och på söndag är det ju skyttetävling också, Ryssbergsknallen på hemmaplan. Och fotboll också för den delen vilket påminner mig om att jag måste ladda mitt kamerabatteri. Gratis entré till matchen på söndag! Om jag nu inte är helt korkad och har fel. Dock blir det kanske att gå själv... Evelina ska ju till Liseberg och någon annan vet jag inte om de kan. Hade jag fått bestämma själv hade jag tagit med mig en alldeles speciell person men den personen bor tyvärr lite långt bort, synd. 

Maaaaaaage.

Jag är faktiskt lite trött. Och har några grymt irriterande bett på benet, foten och höften, vet inte om det är loppbett eller något. Kliar som in i gör det och gör ont, svider.
Skulle vilja visa en text som jag fick av någon men jag vågar faktiskt inte göra det. Hihihi, det kittlas.

Städa måste jag också göra, bör ju iallafall vara lite undanplockat inför kalaset för konfirmationen nästa vecka. Hela rummet är verkligen stökigt och madrassen jag sitter på gör det bara ännu värre.
Fortsatt städning och kanske lite käk på gång nu, vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0