Varför?

Hur kommer det sig att alltid när jag ska blogga efter att jag har kommit hem så blir det jättesent?

Man kan ju ställa sig frågan. Men, har iallafall fixat saker idag som skulle fixas;
Beställt synundersökning till onsdag nästa vecka, kommer då också beställa linser.
Skickat iväg ett mail till fotograf Serny om prao, hoppas att jag får praoa en vecka där men har samtidigt svårt för att tro det.
Kvar som jag nu ska göra är;
Öva på engelska glosor (går på 5 minuter sen sitter de som smäck)
Öva på hemkunskapsprovet som jag ska ha imorgon.
Just nu sitter jag och kollar på Maif-Tv, sau brau kaa! Inte alls länge tills fotbollen börjar nu, ååh...
Lägger snart in dagens låt, promise.
Shalom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0