Upp om 5 timmar

Klockan är återigen alldeles för mycket.

Iallafall för mycket för att gå upp kl 5.45, ja idag blir det ju. Jag ska alltså gå upp om ungefär 5 timmar. Känns ju aningens sådär.
Känner att det kommer bli ett helvete på konfirmationslägret. Fast så ska man ju inte tänka, får väl tänka att jag ska träffa 19 okända ungdomar från Ysane och däromkring som jag aldrig har träffat förut, möjligen sett dom 1-2 gånger i livet. Sen finns det ju också de från min konfirmationsgrupp men frågan är om jag kan umgås med dom? Möjligtvis.
Iallafall så får jag se om jag hinner blogga imorn på morgonen annars hör jag säkert av mig från mobilen eller så får ni helt enkelt vänta tills söndag. Vi får väl se hur det blir.
Ajöss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0