Trött minst sagt

Jag är trött. Och då menar jag inte bara vanligt trött. Jag menar riktigt trött.
Skolböcker, kläder och saker ligger utspritt över golvet, jag kommer sova med blött hår. Denna dagen är helt... Kaos. Somnade i skolan på svenskan och nästan på matten, är glad att ingen upptäckte mig. När jag träffar mamma efter skolan berättar hon vi inte kommer ha någon bil idag och förmodligen inte imorgon heller så vi var tvungna att köra upp till mormor och morfar för att låna deras bil. Och det är ca 9 mil till dom så det blev lite bilåkning där. Tur att vi stannade på Börjes och åt lite där, det var därifrån räkmackan kom som jag skickade ett inlägg om! Börjes är ju kända för sina räkmackor. Inte så konstigt. Och nu för en stund sedan gick min vänsterlins sönder och nu har jag endast ett par linser kvar och jag äger inte några glasögon (som jag kan se med iallafall).
Så imorgon har jag en del att göra.
Gå till optikern och beställa nya linser och synundersökning för både linser och glasögon.
Mejla Fotograf Serny och se om jag kan praoa där en vecka. Vill lära mig om fotografering och dessutom tror jag det blir tråkigt att praoa två veckor i djuraffären så vill dela upp det istället.
Ha ett läxförhör som jag fick reda på idag, om religion.
Sova, sova, sova. Måste sova.
Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0