Superhemligt projekt och dans över motorvägen

Mwoopie, hur kan det komma sig att jag inte skriver förrän nu? Har till och med varit inloggad på bloggen utan att skriva något, hmm... Iallafall, jag sitter inne i köket för en gångs skull haha. På nåt sätt går det mycket "lättare" att sitta vid datorn här, jag har ingen aning om varför. Ett plant underlag gissar jag väl på. Håller på med ett litet "projekt", woo, vad har jag nu på gång? Nää, skojar, det är inget projekt, det är bara något som jag kallar det. Men hemligt än så länge iallafall. Inte för att det är väldens supergrej men ändå, ni vet hur man är med sådana saker! Det handlar om fotboll och Mjällby iallafall.
Annars idag har det väl inte hänt något speciellt. Har haft torra ögon hela dagen vilket gör så att linserna blir torra vilket i sin tur gör att ögonen gör ont och jag knappt kan se någonting. Så synen är absolut inte bra idag och nu ser jag knappt någonting på datorn. Tur att jag ska hämta ut nya linser imorgon. Vet inte om det hjälper men om jag har uppfattat det rätt så var det störra styrka på dessa, iallafall på högerlinsen tror jag det var ökat med 0.25. Vi får väl se.
En stund efter att jag hade kommit hem så ringde Marry och Chayma (vet inte hur hennes namn stavas) på dörren och ville sticka ut en stund, hade jag inte något emot. Vi stack till den så kallad bron. Hallelujah! Nää, men det är en bro som går ovanför motorvägen. Där stod Marry och Chayma och dansade lite och skulle se hur många bilar som tutade, det blev några stycken faktiskt! Efter ett tag var jag dock tvungen att sticka hem och käka lite.
Och nu sitter jag här och håller på med lite experiment med det ökända Paint. Yeap yeap, that's it.
And now I'll return to my supersecret project in Paint, see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0