Sova

Godeftermiddag.
Är hemma själv nu, ska vara det till ungefär 9 ikväll tror jag. Skönt. Fast samtidigt tråkigt också, har ingenting att göra. Därför tänker jag spendera en tid på att sova, jag är riktigt trött känner jag.
Idag har det inte hänt någonting. Har varit själv... Var med Elemina lite på lunchen. Men det värsta är nog ändå inte att vara själv utan det är att känna hur nerstirrad jag blir av de som var mina vänner. Jag fattar inte vad som är grejen? Bara stirra ner en tex när man är med en av sina två riktiga vänner i skolan som jag knappt aldrig träffar, vad är det för fel med det?
Stack hem efter musiken då. På vägen hem stötte jag på Kevin, Berfin och Christoffer och gick med dom hem. I vanliga fall brukar det ta ungefär 10 minuter eller mindre att komma hem på cykel. Idag tog det 45. Haha, ja, vi var ganska stillastående. Kul var det iallafall att få prata med några, träffar aldrig dom i skolan nästan så ja, då har man ingen att va med. Sen känner jag inte dom så väl heller, är mest deras kompis Mari jag känner ju. Jaja, de är nice ändå!
Nej, sova var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0