Söta killar och doggie

Aaaw, stackars Jason Dolley på tvn, han är ledsen... Haha okej förlåt men han är så fruktansvärt söt så att det knappt är möjligt! Han och Ryan Corr! Eller iallafall hur Ryan såg ut förr... Okej, jag ska sluta prata om söta killar nu! Förlåt. Men de är de enda som ser helt perfekta ut enligt mig, hahaha. Eller ja, ungefär.
Men dagen har inte innehållit så mycket så det finns inte ens nåt att skriva om.
Aaaw, Jason gråter!

Jo, jag har ju en sak att berätta. Jag köpte kalvsylta idag inne på Konsum, oj så mumsigt. Skämt åsido, det är till vår lilla doggie som fyller 2 år idag! Fråga inte varför jag säger doggie.

Snart blir det nog att se på film tror jag, jag och bror är hemma själva och jag är väldigt uttråkad. Tänke också lägga på lite klet på ansiktet, även kallat ansiktsmask, för första gången i mitt liv faktiskt som kan vara väldigt förvånande. Men först behöver jag honung.
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0