Som Ryan Corr såg ut

Hallau kaars.

Sitter i soffan och kollar på Parlamentet, alla komiker lika kvicktänkta och roliga som vanligt. Några andra som är ganska kvicktänkta är David Hellenius och Alexander Rybak. Kvicktänkta personer är härliga.
Som sagt, hemma i Sverige nu igen! Känns väl ganska skönt men Danmark är ganska härligt ändå.
Ett par timmars bad idag också och dessutom så var jag, mamma och Tina i bastun, dom hade någonting där, minns inte vad det hette. Det är iallafall att man sitter i bastun, en badvakt står och häller på väldigt mycket vatten blandat med någon olja och sen slänger runt med en handduk och skvätter vatten och olja på folk med handduken. Ganska dåligt förklarat men ja, saken.. Det var det varmaste jag har varit med om. I slutet så brände det riktigt in i huden, har ingen aning om hur varmt det var därinne men jag kan ju säga att det inte bara var på grund av badvakten. Hoho, där satt den. Han såg precis ut som Ryan Corr gjorde när han var med i Blue Water High.
Nu är Parlamentet slut och snart börjar Let's Dance igen. Imorgon är det final i Melodifestivalen. Jag hoppas att för en gångs skull även om Melodifestivalen har förlorat vad det går ut på - att det är en schlagerfestival - så kan väl svenska folket rösta fram någon som faktiskt kan gå vidare i Europa?
Nu väntar en video på youtube, kanske delar länk sen, ciao.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aromaterapi i bastun? Aromaoljor

2011-03-12 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0