Solsidan och Time Out

Godkväll. Sitter i soffan och ska snart gå och duscha innan jag ska lägga mig, känner mig verkligen trött redan nu, det är faktiskt lite ovanligt ändå om man menar trött så att jag kan sova.

Förövrigt har det varit sista avsnittet av Solsidan idag! Typiskt då, undrar om det var sista avsnittet för säsongen eller föralltid... Föralltid är ett ord som ibland kan brytas så snabbt. Det har också varit säsongsavslutning av Time Out, typiskt det med!

Från Time Out, namnleken;
Thomas - Målvakt, har spelat i Mjällby och sen...
Måns - Eeeh eeh, han.. Ravelli, Thomas Ravelli!
Jonas - Asper!
Thomas - Förnamn!
Jonas - Eeeh Mattias Asper!

För det första, kul att de kunde ha med en från Mjällby! Jag menar, det är ju en hyfsad liten klubb men Mattias Asper har ju faktiskt spelat också i AIK, Malmö, Besiktas och några till klubbar. För det andra, kul att faktiskt Thomas visste att han spelar i Mjällby, vissa vet faktiskt knappt om att Mjällby existerar eller vart de kommer ifrån. Minns han på AIK-matchen i våras, han var skåning tror jag för det lät som det. Han frågade vart Mjällby kom ifrån och så sa pappa Blekinge och han visste inte vart det la någonstans... Alltså jag menar, man brukar faktiskt ha en liten aning om vart Blekinge ligger någonstans särskilt om han nu var skåning.
För det tredje, Thomas Ravelli?
Nej, nu blir det att duscha och sen sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0