Snö

Snö, snö, snö... Idag på matten började det helt plötsligt snöa. Jag trodde faktiskt det började bli vår nu men tydligen inte. Snön har fastnat på marken men förhoppningsvis är den borta snart, är väldigt trött på snö nu.

Gissa om det var jobbigt att cykla hem och lämna cykeln för att sedan gå ner och vänta på bussen när det snöade hårt och blåste?

Nu hann jag blogga idag iallafall innan kvällen. Snart ska jag äta lite spaghetti och köttfärsås. Orkar knappt, har käkat kakor från hemkunskapen ju. Och faktiskt bjudit lite. Satt med Christopher och Kevin nere i fritan och då kom vi helt plötsligt in på ämnet hemkunskap och kakor. Så jag hämtade lite kakor och bjöd medans jag fick spela spel på Kevins mobil och han på min. Roliga spel fast inget slår mitt UNO! Annars har skolan varit... Okej idag. Ganska okej.

Men men, nu måste jag äta och sen är det skytte ikväll!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0