Så blev det det

Haha så skriver jag iallafall igen idag!

Fast hinner inte skriva så mycket, bara tillägga några saker om dagen kanske.

Enda fram till lite innan lunchen gick jag runt med endast en lins. Vänterlinsen gick sönder igår så hade bara högerlinsen i idag och det kändes väldigt konstigt, såg bara hur synen skar sig hela tiden, jobbigt! Men hämtade ut nya linser sen iallafall för de kom igår men kunde inte hämta dom då.
Fick tillbaka mitt ordkunskapsprov idag, fick MVG! Haha tror det är första gången jag fick MVG på ordkunskap, brukar bara ha G i det tror jag men denna gången hade jag ju faktiskt pluggat!
Läxförhör har det varit i so'n idag också, religion. Gick hyfsat tror jag, kunde bara verkligen inte förklara vad en biskop är eller vad en profet är... Jaja, hoppas på VG iallafall!
Kanelbullar är gott, gjorde det på elevens val, yummy!

Annars lämnar jag nu denna dator och övergår till ätande för att sedan få skjuts in till Norje och sen annan skjuts till Ringamåla för den nu så välkända skyttetävlingen, pang.

En sak till bara! Jag heter Ola-Stoffe Jollman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0