Ojsan!

Har helt glömt bort att blogga idag, har inte ens tänkt på det. Oj, oj, oj... Ketchupstyle!

Idag har det väl inte hänt så mycket, det gör det ju inte för mig direkt. Mår lika illa som vanligt, särskilt precis efter jag har ätit, då mår jag riktigt illa. Svimfärdig, yr.. Ja, sånt som har varit i drygt en vecka nu. Kommer inte bli bra till nästa vecka!
Just det, jag har nog inte berättat vart jag ska nästa vecka! Jag ska nämligen till Lalandia, för er som inte vet vart det ligger så ligger det i Danmark, i Rödby närmare bestämt. Finns också ett Lalandia i Billund som är ganska nybyggt faktiskt. Detta blir nog fjärde eller femte året i rad som vi är där. Ska jag vara ärlig? Jag är grymt trött på det. Förra året så somnade jag ju i en plaststol inne på badhuset för att jag var totalt uttråkad! I år blir det förhoppningsvis inte lika mycket bad detta året, jag hoppas att vi kan vara mer utanför badhuset istället, det är så mysigt där inne i "centret" eller vad man ska säga. Och så finns det ju en sporthall också som man kanske kan prova på att vara i!
Om skidorna på nyheterna nu, gud vilket misslyckande för svenskarna! De vill inte skylla på vallarna men det var det som var felet, det var dåligt vallat. Synd...

Annars i skolan idag har det väl inte hänt nånting. Har tagit en lapp om att byta elevens val, bild är faktiskt riktigt segt när man har elevens val. Tänkte byta till hemkunskap istället, det må vara en hemsk lärare vid namn Gunilla men det är roligare att ha hemkunskap, hade det innan!
Såg på en film på so'n idag, om prao. Killen i filmen var lik Rut... Bara en månad kvar så kanske jag får se Rut! Galet.

Okej, det har hänt en del andra saker, två närmare bestämt som jag tänker på... Men de kan jag inte skriva här! Nej nej nej, det är lite.. Nää.
Nu blev detta ett långt inlägg, så blir det på kvällar när man inte bloggar innan. Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0