När man precis hade blivit frisk

Sjuk. Eller något liknande. Har precis blivit frisk från min lindriga bihåleinflammation eller vad det nu var och nu är jag illamående och har ont i magen, känns som en stor spänd kula på magen och mellangärdet... Inte så roligt, mår skit.
Annars sitter jag och lyssnar på musik och tänker att det endast är en vecka kvar! Tills jag står där igen... På plats på mitt älskade Strandvallen♥ Mjällby AIF-Helsingborgs IF 3/4 kl 16.30, be there. Jag längtar ihjäl mig!
Idag har det inte hänt så mycket, sov ganska länge, är förvånad att jag ens kan sova med tanke på min mage. Sommartid fick man ju ställa om till när man vaknade också. Var tvungen och äta när jag hade vaknat, hade inte ätit sen kl.. halv 3 kanske dagen innan, när vi åt på Mc Donalds. Och jag var verkligen inte hungrig trots att det hade gått ungefär 21-22 timmar kanske. Jag är nog inte riktigt frisk.

Har gått en promenad inom stan också med mamma, Molly, bror och brors kompis. Efter lite blickar inifrån Ritz gick vi till Konsum och köpte glass. Jag mådde värre efter den såklart. Varför jag sen åt kladdkaka kan man ju fråga sig.
Nu ska jag surfa runt lite. Och då menar jag på nätet, inte surfa med surfbräda för det kan jag minsann inte.
Ajöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0