Misslyckat och lycka

Godkväll. Vad göres folket? Själv sitter man och väntar på att House ska börja igen, inte för att jag är så inne i det idag. Jag sitter också med mitt livs första ansiktsmask, den håller verkligen på att torka in i ansiktet nu och jag har inte koll på tiden... Ehe. Iallafall, receptet jag gjorde funkade verkligen inte, fick göra en supertunn mask bara för att den inte skulle glida av ansiktet. Så nu har jag kvar så det räcker till flera masker. Det blev helt fail.
Annars har jag ju varit på skytte idag! Hade det lite jobbigt idag men ändå slog jag mitt rekord - 2 gånger! Först så sköt jag 173 (förra rekordet var 171) och sen sköt jag 20 skott till och det blev 177! Happy happy för det iallafall! Nu är jag dessutom anmäld till två tävlingar (jag är i princip tvungen så länge som jag har velat fram och tillbaka och några har tjatat väääldigt mycket på mig). Det blir förbundsmästerskapet i Karlskrona på lördag och kretsmästerskapet på tisdag! Får väl hoppas att det går bra, wish me luck?

Nu ska jag tvätta av "ansiktsmasken" om det nu verkligen är någon, höhö. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0