Lite grejer i Kristianstad

Ingen uppdatering idag heller förrän nu, dåligt!

Men idag har jag varit upptagen så har inte varit så lätt, visst hade jag lite tid men hade samtidgt ingen ork till det.
Hänt idag då? Fick stiga upp vid 9, fy sjutton vad tidigt för att vara mig en lördag. Men eftersom det var jag som hade tjatat på mamma på att vi skulle till Kristianstad idag så fick det bli så. Skulla köpa täckstift och foundation, viktigt förstår ni. När jag kom hem var jag 435 kr och ett presentkort fattigare men samtidigt en sport-bh, en collegekofta, en tjocktröja, en foundation och ett täckstift rikare. Just nu sitter jag med den nya collegekoftan, samma märke och stil som den jag köpte för inte så länge sen! Fast denna är lite mintgrön men text och siffror på. Men från samma affär och samma bord, BikBok! Sport-bhn och tjocktröjan köptes på H&M och sminket köptes på Åhlens. På H&M stötte man även på kusin Annie, trevligt trevligt.
Har blivit helt galen i att handla kläder nu känner jag. Så går det när man helt plötsligt har lite pengar, hehe.
Efter Kristianstad så kom farmor och besökte oss. Vi käkade våfflor och jag käkade överlägset mest för jag var hungrig och extremt sugen på våfflor. Nu mår jag lite illa, hehehe. Fast nu är jag sugen på cola istället.. Tur att man äter lite nyttigt i skolan annars skulle jag ha varit körd.
Trött är jag också, tänkte kolla på en film ikväll men får se om det blir så, kan somna vilken sekund som helst. Whatever, film är bra. Harry Potter Och Dödsrelikerna Del 1 eller The Social Network? Vi får väl se, det kanske till och med blir någon annan.
Ajöss till sjöss.


Jag kände mig lite söt idag i min nya collegekofta och tänkte ta ett foto men ja... Ni ser ju själva hur det gick, inte så söt, ser så där väldigt konstig ut. Vilket jag kanske är då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0