Klockan är mycket

Nu är klockan verkligen mycket. Alldeles för mycket, långt efter jag borde ha gått och lagt mig. Men jaja, somnar jag inte tidigare ändå hur mycket tidigare jag går och lägger mig spelar det ingen roll, är ytterst få tillfällen jag somnar innan klockan tolv. Och det betyder att jag sover mindre än 7 timmar per natt om man inte räknar med helger, inte så bra kanske.
Går och tar återfuktningskräm på händerna, de är helt förstörda. Har aldrig haft problem med torrhet innan, inte som så här men nu är jag väldigt torr på händerna, mellan fingrarna.

Har tagit en dusch och fönat håret så det är därför jag inte har lagt mig ännu, jag duschar väldigt länge nämligen. Nu känns det att jag inte har ätit på ett tag också, fast det är skönt att jag kan vara hungrig igen, på ett sätt faktiskt. Fast jag mår fortfarande illa efter att ha ätit, spelar ingen roll om det är mycket eller lite, jag mår ändå jävligt illa.
Kladdkakan förresten var inte så jättegod. Eller jo, god var den väl men den var torr. Jag brukar annars vara känd för att göra kladdiga saker, muffins och kladdkaka då. Kladdigt är bäst när det gäller det.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0