Kenny Begins

Såg denna filmen ikväll när jag var helt uttråkad. Jag vet inte riktigt vad man ska säga om filmen... Den är dålig på ett sätt, det är väldigt fejk eller vad man ska säga. Men samtidigt är den bra och rolig! Det är en bra film, helt klart! Det jag gillar med är att det är så bra skådespelare bla Johan Rheborg, Bill Skarsgård, Björn Gustafsson och Johan Glans. Bill Skarsgård såg jag ju först i filmen I Rymden Finns Inga Känslor och tyckte direkt att han är en väldigt bra skådespelare, han har ett sånt speciellt sätt att uttrycka sig på eller vad man ska säga. Riktigt duktig, märks att han hör till familjen Skarsgård! Begåvad.
Så filmen att kolla på, varför inte? En svensk komedi som är lite sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0