Ingen större bloggning idag

Idag bjuder jag inte på många inlägg, just so you know. Why? Jo, jag ska snart gå ut och gå ner till busshållplatsen Klosterplan där jag ska stiga på bussen för att åka ut på landet till pappa så att jag senare kan åka till skyttet! Skyttetävling idag istället för träning, Kretsmästerskapet i Ringamåla blir det! Mamma kunde ju inte följa med ikväll men får ju skjuts av Johan istället, han ska ju också tävla såklart.
Just nu har jag lite bråttom, ska ut om 5-10 minuter. Fast sen kan jag också ta den senare bussen som går vid 16 men jag har inte lust att göra det så det blir den som går nu vid 15 istället. Hoppas att det sitter någon annan på bussen också, typ Evelina eller någon.
Just det, hade sällskap på vägen hem för en gångs skull haha! Okej inget speciellt med det men ändå. Fick sällskap en bit på vägen av Evelina, Frida och Lisa sen skulle Evelina spela trummor och Frida stannade där så jag och Lisa cyklade vidare och snackade mest fotboll hela vägen haha! Och imorgon kanske jag ska vara med Evelina om jag hinner efter konfirmationsträffen! En gammal vänskap som sagt som togs upp igen...
Men nu måste jag verkligen gå, vi hörs kanske senare ikväll!
5 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0