I fritan - igen

Återigen sitter jag här. Vid samma dator, med samma störda datormus och längst in i hörnet. MTV på tvn med musik i massor, nur är det nåt med Avril Lavinge. Och nu kom det massa folk in här... Och nu stack dom. De blev rädda när de såg mig, I bet.

Iallafall, hinner kanske inte blogga när jag kommer hem idag, ska iväg på skytte ju så det kanske inte blir förrän väldigt sent som vanligt, typiskt mig nuförtiden?

Har bara haft engelska och hemkunskap än så länge, kvar är so, no, matte och spanska. På hemkunskapen har vi gjort knäckkakor och nu ligger de flesta i mitt skåp, det luktar ganska ljuvligt. Och man kan ju inte sluta frestas, dock får man väldigt ont i magen av dom och de är väldigt söta så.. Inte just nu tack.

Vi börjar inte förrän om en halvtimme. Och vi har redan haft rast i 50 minuter. Gissa om lunchen på torsdagar är sega?

Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0