Härligt skratt och mysiga röster

Vet ni vad? Jag måste sluta somna framför datorn när någon försöker prata med mig. Allvarligt talat, tror detta är tredje gången minst fast det var första gången med denna personen och så har det hänt 2 gånger men en annan (inga namn näms).
Men det var ju mitt i natten så inte klaga. Inte för att någon har klagat men ändå.
Iallafall, det var igårkväll då, satt och snackade med min norska kompis. Han blev tydligen trött på msn så jag fick ladda ner något program istället, det heter TeamSpeak 3 och där pratar man i mikrofon om man håller in en knapp och sen kan man skriva vanligt också. Så jag loggade in där och så och tänkte snacka då men då bara var det någon annan som han kände också inne, någon från Österrike. Och dom satt och pratade om något spel! Hahaha jag höll på att skratta ihjäl mig åt han från Österrike... Bara för att han är från Österrike så pratar han med samma dialekt som Arnold Schwarzenegger och då tänker jag ju bara på presidenten i Simpsons! Fast jag vet ju att grejen med honom är Terminator men iallafall. Och hans skratt var grymt härligt, haha!
Jag tycker norskars röster är.. Mysiga eller vad man ska säga. Allvarligt talat :$ Hihi.
Efter att han från Österrike hade loggat ut så snackade jag och min kompis lite grann och ja, sen somnade jag. Vaknade lite efter 5 igen och såg att han hade skrivit för en och en halv timme sen, han undrade vart jag var och sen skrev han att han skulle gå och lägga sig. Ojsan.
Jaja, sak samma.
Kom ni ihåg det jag skrev om badvakten och Ryan Corr igår? Ryan Corr är bara ungefär 3 månader äldre än badvakten! Nej, jag kollade inte upp det genom att se badvaktens tatuering och kolla Ryan Corr på wikipedia, inte alls...

Wikipedia är faktiskt en ganska bra sida om man vill ha information. Vem visste tex att familjen Weasley är släkt med familjen Black? Nej, just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0