Godmorgon

06.44 - Segar mig upp ur sängen

07.00 - Står inne på toaletten och ska sminka mig och hålla på med allt sånt grejs som tjejer oftast gör på morgonen. Och nu pratade jag om smink och hår, inget annat.

07.23 - Kollar klockan, blir chockad över att jag har ca 25 minuter på mig att äta min frukost.

And now I'm here! Kollar på nyheterna, det enda som finns på tv så här dags på morgonen förutom Bolibompa såklart. Fast jag brukar välja nyheterna faktiskt så ni inte tror något annat, hehehe. Käkar också frukost, både cornflakes och macka idag, everybody goes WOW.

Dra till skolan om ca... 10 min!? Om jag ska få sällskap på vägen såklart, annars blir det en kvart. Då måste jag sticka nu.

Höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0