.

Nej., jag bloggade inte igår. Ja, det var dåligt.

Men såklart att jag hade en anledning. För det första hade jag ingen dator. Jag kunde ha lånat mammas men nej jag orkade inte för jag gick och la mig så fort jag kunde i princip så fort jag kom till henne. Och till min egna dator hittar jag inte sladden och jag gör det fortfarande inte. För det andra fick jag ett totalt sammanbrott. Ett ganska stort men jag fick absolut inte ut allt jag hade, absolut inte. Men en riktigt sammanbrott som sitter kvar ännu som inte lär gå ur mig.

Imorgon är det skyttetävling, min första på riktigt länge. Vi får se hur det går, det är så mycket tankar just nu men förhoppningsvis koncentrerar jag mig på skotten imorgon. Och tävlingsnerver som jag alltid får får jag försöka hålla i styr.

Om jag hittar min datorsladd ska jag försöka återgå till normal blogging igen men det går inte nu när jag inte har min egna dator, tyvärr folket.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0