En återförenad vänskap

Today I did it. Jag återförenade en vänskap. En vänskap som har legat nere i mer än ett år nu. Visst kändes det bra på ett sätt men samtidigt... På något sätt känns det fel. Jag har ingen aning om varför och vad som känns fel egentligen men det är något som stör mig.

Dagen i övrigt har varit bra, lektionerna har gått hyfsat snabbt. En ansträngande idrottslektion som har fixat ännu mer träningsvärk i benen än vad jag redan hade.

Har förövrigt fått mina omdömen idag, de var.. Dåliga tycker jag. Mina omdömen brukar alltid vara bra på alla ämnen och inga IG-varningar, det har jag aldrig haft. Inte för att jag hade det denna gången heller men det står att jag har sänkt mig i några ämnen. Att jag jobbade bättre på höstterminen. Vad det beror på? Jag tror det är för hur jag har mått de senaste veckorna. Alltså inte bra. Jag börjar sakta men säkert må bättre men skolan är inte lätt nu ska ni veta. Det enda jag känner att jag har full koll på är engelskan där jag fortfarande ligger på MVG. Bra det iallafall. Hade ju hoppats på högre betyg till sommarlovet men ser inte ut att bli så utan tvärtom.

Det händer saker i skolan.. Allvarligt talat, det kan vara sant.

Nu blir jag återigen social på msn och ikväll är det Let's Dance, semifinal om jag inte minns fel? Men Alexander Rybak saknar jag.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0